Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • TheOverseer: Hááát, nem tudom, szerintem a Boys Don't Cry konkrétan a FTM transzszexualitásról, a transzneműség... (2012.12.17. 22:11) Legális crossdressing
  • rozsaszingumibugyi: új jelszót kellett kérnem, most működik a dolog, így már tudok írni is, bár sokszor nem jár erre s... (2011.03.22. 20:47) Transzszexuális utaskísérők
  • Anna Nymus: @Reterro: Köszi szépen az infot, szégyen: de nem néztem eléggé utána a stáblistának. Ezek szerint... (2011.02.02. 06:25) Aranyoskám: készülőben a remake
  • Reterro: Szerintem meg jó lesz, hiszen a színészgárda németben is megvan! Például itt van ő: erotikaafilme... (2011.01.30. 12:14) Aranyoskám: készülőben a remake
  • Elene?: Szia AnnaN ! Megkaptam, válaszoltam és örülök, hogy megkerestél. E? (2011.01.17. 23:51) Sűrű egy év van mögöttem
  • Anna Nymus: @Elene?: Szia, Elene? Írtam privát üzenetet. (2011.01.15. 11:30) Sűrű egy év van mögöttem
  • Elene?: A.Nym! Mondod sokáíg távol voltál a sűrűség miatt, ezen a fórumon jelen vagy? Vagy csak, mint keze... (2010.04.08. 23:32) Sűrű egy év van mögöttem
  • Elene?: @rozsaszingumibugyi: Igen,nagyjából ez lett volna a kérdésem lényege. Köszi a választ. Más: Tegna... (2009.11.15. 10:15) Vásárlás itthon
  • rozsaszingumibugyi: @Elene?: ha a rendbe rakjam magam előtte alatt azt érted, hogy beöltözzek, esetleg smink ,ilyesmi,... (2009.11.14. 16:18) Vásárlás itthon
  • Elene?: @rozsaszingumibugyi: Feltesszem,-elájulnék a gyönyörűségtől, ha tolerálná a párom a dolgot. Az ál... (2009.11.11. 20:49) Vásárlás itthon
  • Utolsó 20

Linkblog

Ezek tetszettek máshol

A Tumblr-en is rontom a levegőt

Nincs megjeleníthető elem

remete lány

2009.01.02. 12:05 Anna Nymus

Csakazértis fogadkozom

Nem szokásom újévi fogadalmakat tenni, legalábbis nem igazán emlékszek hasonlóra. Mostanára viszont túl régóta űzök ilyen-olyan szokásokat, amelyektől szeretnék megszabadulni, és új, jobb szokásokra cserélni azokat. Ha lesz még ez a blog egy év múlva, ígérem azt is megírom, sikerült-e.

  • Nem fogom hazavinni a munkahelyi nyűgöket, akkor sem, ha emiatt elfojtásokkal kell élnem - azokat már úgyis megszoktam.
  • Megpróbálom helyretenni a kapcsolatomban ezt a crossdresser-kérdést - talán ez lesz a legnehezebb.
  • A fenti folyományaként megpróbálok kicsit nyitni valamerre: coming outról szó sincs, de titkon reménykedem, hogy ha a kapcsolatomban nem is sikerül elfogadtatnom ezt a dolgot, talán találok valakit (kapcsolatomat nem feladva), akivel legalább szellemileg boldogabb életet tudok élni. A szex századrangú kérdés.
  • Visszafogom a költekezésem. Az utóbbi években felelőtlenül szórtam a pénzt mindenfélére. Nem bántam meg semmit, de felelősségteljesebben kellene gondolkodnom végre.
  • Jobban oda fogok figyelni az egészségemre. Amúgy is hajlamos vagyok a hipohondriára, egyáltalán nem hiányzik egy bevonzott betegség. Igen, a cigiről leszokás lesz az első.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://annanymus.blog.hu/api/trackback/id/tr33853051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása