Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • TheOverseer: Hááát, nem tudom, szerintem a Boys Don't Cry konkrétan a FTM transzszexualitásról, a transzneműség... (2012.12.17. 22:11) Legális crossdressing
  • rozsaszingumibugyi: új jelszót kellett kérnem, most működik a dolog, így már tudok írni is, bár sokszor nem jár erre s... (2011.03.22. 20:47) Transzszexuális utaskísérők
  • Anna Nymus: @Reterro: Köszi szépen az infot, szégyen: de nem néztem eléggé utána a stáblistának. Ezek szerint... (2011.02.02. 06:25) Aranyoskám: készülőben a remake
  • Reterro: Szerintem meg jó lesz, hiszen a színészgárda németben is megvan! Például itt van ő: erotikaafilme... (2011.01.30. 12:14) Aranyoskám: készülőben a remake
  • Elene?: Szia AnnaN ! Megkaptam, válaszoltam és örülök, hogy megkerestél. E? (2011.01.17. 23:51) Sűrű egy év van mögöttem
  • Anna Nymus: @Elene?: Szia, Elene? Írtam privát üzenetet. (2011.01.15. 11:30) Sűrű egy év van mögöttem
  • Elene?: A.Nym! Mondod sokáíg távol voltál a sűrűség miatt, ezen a fórumon jelen vagy? Vagy csak, mint keze... (2010.04.08. 23:32) Sűrű egy év van mögöttem
  • Elene?: @rozsaszingumibugyi: Igen,nagyjából ez lett volna a kérdésem lényege. Köszi a választ. Más: Tegna... (2009.11.15. 10:15) Vásárlás itthon
  • rozsaszingumibugyi: @Elene?: ha a rendbe rakjam magam előtte alatt azt érted, hogy beöltözzek, esetleg smink ,ilyesmi,... (2009.11.14. 16:18) Vásárlás itthon
  • Elene?: @rozsaszingumibugyi: Feltesszem,-elájulnék a gyönyörűségtől, ha tolerálná a párom a dolgot. Az ál... (2009.11.11. 20:49) Vásárlás itthon
  • Utolsó 20

Linkblog

Ezek tetszettek máshol

A Tumblr-en is rontom a levegőt

Nincs megjeleníthető elem

remete lány

2008.12.31. 12:31 Anna Nymus

Eredetkutatás

Címkék: éntudat

Kiterítem lapjaimat, megpróbálom megtalálni az okokat, melyek idáig vezettek. Annanimitásom miatt sajnos kénytelen vagyok öncenzúrához folyamodni, holott lehet éppen a valódi okokat nem fogom tudni felfedni. Ez az én formám.

Sosem voltam lányos fiú. Tudtommal nem is vártak lányt helyettem. Amennyire egy gyermektelen férfi azt meg tudja ítélni, világéletemben rendes nevelést kaptam, amiért csak hálás lehetek. Nem babáztam a lányokkal, kifejezetten égetnivaló rossz kölök voltam.

Nem vagyok pszichológus, de a "megbízható", interneten olvasható vélemények között sokszor találkozom a fentiekkel teljesen ellentmondásban álló beszámolókkal, ahol a fiút akár tizenéves koráig harisnyába öltöztették, így akár azt is mondhatnám: szerencsés ember vagyok, a Kedves Olvasó pedig mondhatja azt: magamnak keresem a bajt, ha minduntalan visszatérő vonzalmam nem próbálom meg elnyomni.

De, ezzel is próbálkoztam. Tapasztalataim alapján ez sokkal inkább rontott, mintsem javított volna helyzetemen. Egyáltalán nem bízom az eredményben, de most megpróbálom úgy felfogni, hogy ez a blog lesz az én terápiám, orvosságom.

Azt hiszem, 17 évesen elvesztett szüzességem sem indokolja furcsa elhajlásomat - ha igen, akkor az elkövetkező néhány évben nagyon sok férfi fog hasonló problémákkal szembesülni. A nőkkel (akkoriban: lányokkal) sosem volt problémám. Igaz, a szakítások mindig megviseltek, de idővel mindig tovább tudtam lépni.

Igen, voltak családi problémák (apám ivott, válás, stb.) Ezt sem érzem elegendő magyarázatnak, hisz -sajnos- a fenti problémák túlzottan gyakoriak, az én problémám pedig azt hiszem túlzottan speciális ahhoz, hogy ez a kettő stimmeljen.

Hogy molesztáltak-e? Erre nem tudnék egyértelmű választ adni. Igen is, meg nem is. Molesztálás az, ha az ember feje lágya már viszonylag benőtt, és egy felnőtt férfi bepróbálkozik, majd én valamilyen érthetetlen okból nem ellenkezem, pedig mindenféle negatív következmény nélkül megtehetném? Nem, nem erőszakolt meg, sőt, lényegében alig ért hozzám. Mégis bűntudattal teli este volt ez.

Okoljam a médiát, legyen bűnbak az internet, vagy legyen a ludas az a kapcsolatom, melyben gondtalanul felelőtlenül nélkül merültünk el a legsötétebb szexuális mételyben?

Itt állok 28 évesen, és okokat keresek egy lehet, hogy mesterségesen generált problémával kapcsolatban. Úgy gondolom, nekem most nem ezzel kellene foglalkoznom.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://annanymus.blog.hu/api/trackback/id/tr49842756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

graveland 2009.01.15. 02:26:16

elmondom az én saját véleményemet, remélem érdekel, a magam anarchisztikus, nárcisztikus, carpe diem stilusomban.
magadban, önmagadban nem tudsz okot keresni, mert elfogult vagy. megtalálod és mindenért azt az estét/hetet/arcot fogod hibáztatni? csak lepel. miért érzed magad kinosan? közizlés? ki az a köz? a média? az utca embere? egyik sem, arctalan tömeg mind. a barátok nehezebb kérdés, de őket te ismered. én is elég deviáns vagyok az átlaghoz képest, gyanusiitottak sokmindennel(leszbikus, ilyen olyan fétis, anorexia, mazochizmus, stb), ebből van ami igaz, van ami nem, én elvállalok mindent, ez látszik rajtam messziről, az is hogy nehéz eset vagyok, és nagy a szám. nézd el nekem, biiztatni akarlak.:) ha nem érzed magad 100% kényelmesen, és összesen azért, mert érzed a tekinteteket, intézd el, hogy csak te tudd, hogy nőként vagy éppen, női póló, női illat, valami amiről te tudod, hogy széppé tesz, és csak te tudod. hmm? nem vagyok jártas a cd-ben, bocsi, ha hülyeséget mondok. szerintem nem leszel emberileg kevesebb vagy rosszabb azért mert magad vagy. ez az amit sokan nem tudnak. hogy az akarat sokszor pont az ellenkezőjét diktálja, mint a vágyak. gondolj a fogyis csajokra. koplalnak, pedig nem érzik tőle magukat jól belül. persze nagy eredmény x kiló minuszba, de miért csapnak hisztit fél deka visszahiizásakor? mert elvárásosak, vagy azoknak megfelelnek, miközben a testük küzd minden falatért. ugyanezt magadra is veheted, komolyan minden rossz dolog nélkül, csupa szeretettel iirtam ezeket neked, hátha egy kis biiztatás jól esik. remélem sikerült. minden jót!

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.15. 06:50:58

@graveland: Méltatlan lenne a reggeli sietség közepette reagálnom a véleményedre, de mindenképpen jól esett, köszönöm!
Megpróbálom többször is értelmezni, és még ma megválaszolni neked (és legfőképpen magamnak) ezeket a kérdéseket.

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.15. 19:41:53

Megvagyok. :)
Nagyon jól esnek amiket írsz, és egyáltalán nem írtál hülyeségeket, de mintha kevésnek érezném magam ehhez az egészhez. Soraidat olvasva rém egyszerűnek tűnik minden: miért foglalkozom én mások véleményével, miért nem érzem jól magam úgy, ahogy jólesik?

Ezer és egy oka van a gátlásaimnak, például úgy érzem, a nőkkel bizonyos esetekben toleránsabb a társadalom. Nem igazán jó, de talán szemléletes példa: ha egy nő leszbikus (ami ugye divat), az aranyos, szexi, attól függ, ki mondja éppen. Egy férfi esetében egy életre szóló bélyeget jelent ugyanez a beállítottság, holott igazi különbség nincs a kettő közt.

Zavar a korom, legalábbis azt hiszem, könnyebb lenne fiatalabb fejjel, (bátrabban?) rugalmasan kezelni ezt az egészet.

És zavar a hely is, ahol élek. Talán egy nagyobb városban, ahol kevésbé foglalkozik az egyik a másikkal... Talán...

De legfőképpen az zavar, hogy aki legközelebb áll hozzám, ő nem fogad el.

graveland 2009.01.17. 21:36:01

@Anna Nymus: nehéz leszarni, de olyan mint a biciklizés, egy idő után élvezetes lesz. Esetleg próbálgass otthon vagy valahol ahol egyedül divatbemutatót tartani, vagy tükör előtt elgyakorolni a legnőcisebb mozdulataid, stb. ne nevess ki, én koncertek előtt mindig a patkányaimnak fuvoláztam, hogy megszokjak közönség előtt állni:) tükör módszer meg minden randi előtt alap, női szokás:) és pszichológus mondta, hogy ez tényleg növeli az önbizalmat.

nagyon sok függ attól, hogy egyébként az ember milyen, a környezet milyen. Azért írtam Neked, mert egyrészt úgy gondolom, hogy ilyen helyzetben a bátorítás mindig jól jön(nekem is jól jött volna), másrészt mert szimpatikus(vagy),és tudod, hogy nem a Te helyzeted a normálisnak elfogadott, és nem kérkedsz vele.

Pároddal nem tudom, hogy tudnád legalább megértetni, hogy ez csak egy "ócska" deviancia, amit itt és most az íratlan szabályok nem szeretnek. Mindenesetre próbálkozz olyanokkal sokat beszélni, akik nem itélnek el, akik esetleg tudnának ebben segíteni, mert én úgy tapasztaltam, hogy nem érzi magát az ember "meztelennek" ha legalább Az az ember ott van vele. És abban próbáld meg biztosítani, amiről a cd számodra szól, hogy tudja, de nem erőlteted rá annál egy grammal se jobban, ahogy ő jól érzi magát. Ez a legjobb amit tudok mondani, meg küldeni egy nagy adag virtuális önbizalmat:)

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.18. 12:23:58

@graveland: Érdekes, hogy pont a tükröt említed, erről nemrégen írtam is :)

Az önbizalomról: habár távolról sem érzem tökéletesnek a végeredményt, amikor "úgy" a tükörbe nézek, mégis mintha nagyobb önbizalmam lenne, mint fiúként. Hogy mások előtt is maradna-e ebből, az kétséges. :)

Ez a legtöbb, amit tehetek. Kiírom magamból az érzéseimet, és ha valaki van olyan kedves, hogy ír is, akkor örülök, ha vele beszélgethetek :)

Köszönöm a virtuális önbizalmat, jól jön!
süti beállítások módosítása