Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • TheOverseer: Hááát, nem tudom, szerintem a Boys Don't Cry konkrétan a FTM transzszexualitásról, a transzneműség... (2012.12.17. 22:11) Legális crossdressing
  • rozsaszingumibugyi: új jelszót kellett kérnem, most működik a dolog, így már tudok írni is, bár sokszor nem jár erre s... (2011.03.22. 20:47) Transzszexuális utaskísérők
  • Anna Nymus: @Reterro: Köszi szépen az infot, szégyen: de nem néztem eléggé utána a stáblistának. Ezek szerint... (2011.02.02. 06:25) Aranyoskám: készülőben a remake
  • Reterro: Szerintem meg jó lesz, hiszen a színészgárda németben is megvan! Például itt van ő: erotikaafilme... (2011.01.30. 12:14) Aranyoskám: készülőben a remake
  • Elene?: Szia AnnaN ! Megkaptam, válaszoltam és örülök, hogy megkerestél. E? (2011.01.17. 23:51) Sűrű egy év van mögöttem
  • Anna Nymus: @Elene?: Szia, Elene? Írtam privát üzenetet. (2011.01.15. 11:30) Sűrű egy év van mögöttem
  • Elene?: A.Nym! Mondod sokáíg távol voltál a sűrűség miatt, ezen a fórumon jelen vagy? Vagy csak, mint keze... (2010.04.08. 23:32) Sűrű egy év van mögöttem
  • Elene?: @rozsaszingumibugyi: Igen,nagyjából ez lett volna a kérdésem lényege. Köszi a választ. Más: Tegna... (2009.11.15. 10:15) Vásárlás itthon
  • rozsaszingumibugyi: @Elene?: ha a rendbe rakjam magam előtte alatt azt érted, hogy beöltözzek, esetleg smink ,ilyesmi,... (2009.11.14. 16:18) Vásárlás itthon
  • Elene?: @rozsaszingumibugyi: Feltesszem,-elájulnék a gyönyörűségtől, ha tolerálná a párom a dolgot. Az ál... (2009.11.11. 20:49) Vásárlás itthon
  • Utolsó 20

Linkblog

Ezek tetszettek máshol

A Tumblr-en is rontom a levegőt

Nincs megjeleníthető elem

remete lány

2009.01.06. 12:00 Anna Nymus

Crossdressing a párkapcsolatban

Címkék: párkapcsolat elfogadás crossdressing

Ha valakit érdekel a téma, rengeteg crossdressinggel kapcsolatos beszámolót olvashat az Experience Project oldalain. Most éppen egy olyan írásra bukkantam, amit akár magam is írhattam volna, annyira ismerős a szituáció. Feltételezem, hogy a crossdressingből következő problémák tipizálhatóak, ahogy az a normákból is adódik, a párkapcsolatok zömében ugyanazokat a nehézségeket okozza ez a viselkedés.

JanConstance szerencsés ember, kiegyensúlyozott párkapcsolatban él, amit anyagi nehézségeik sem tudtak tönkretenni, szeretik egymást, a felesége elfogadja különös szokásait - egy bizonyos szintig. A hölgynél a küszöböt a szexuális együttlétek jelentik, egyszerűen nem tudja elfogadni férje szőrtelenített testét, az ágyban nem tudja elviselni férjét - nőként.

Valahogy így van ez nálunk is. A párom deklarációja alapján amíg magam vagyok, bármi megengedett, úgy öltözködöm, ahogy jólesik. Csak ő ne lásson "úgy". Mert kiábrándító. Mert az nem férfias. Előbbivel nem tudok, és nem is akarok vitába szállni, utóbbi pedig olyannyira relatív, hogy azzal végképp nem próbálkoznék, hiszen felmerül a kérdés meddig, vagy mitől férfi a férfi? Azzal, hogy maximálisan hárítja az ilyen jellegű (nem feltétlenül szexuális) együttléteket, éppen a legnagyobb örömet veszi el tőlem, mi több, a titkon történő átalakulás mérhetetlen bűntudatot vált ki bennem. Mégsem hibáztathatom.

A fenti történet további érdekessége, hogy Jan felesége többnyire férfiruhákat visel, ami ugye teljességgel elfogadott a mai társadalom részéről. Azt mondja, ő ezekben jobban érzi magát.

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://annanymus.blog.hu/api/trackback/id/tr74855093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joyika 2009.01.06. 20:19:26

Na, pont az utolsó két mondattól megyek falnak. Hol van az egyenjogúság?? Ha már itt tartunk, a nők egyenjogúbbak mint a férfiak. Bármit megtehetnek amit a férfiak. És ez fordítva?

Robin Hood · http://ferfi-harisnya.blog.hu 2009.01.06. 20:50:13

Minden ilyen átöltözős témában az a legnehezebb, hogy amíg titkoljuk, addig bűntudat van.
A bűntudat pedig semminek nem tesz jót.

kezdő 2009.01.06. 22:14:28

Néha olvasok blogokat, így jutottam ide is. Érdekes, amit írsz, de én rátaláltam egy lány blogjára, aki normál életet él, és a fiúja cd. Itt fordított a dolog.
Ha érdekel, ajánlom.
pontos címet nem tudok, én a google keresőbe azt írom, hogy travikapcsolat . Így kidobja a blogot. A többi cd-nek és travinak is ajánlhatnád, hogy vannak akik minket is elfogadnak.

ttnn 2009.01.07. 04:07:47

vicces, hogy kényelmesebb a srácnak. inkább lelki komfort lehet. mert a női ruhák többnyire kényelmetlenek és egészségtelenek. mármint az igazán nőiesek. nem az uniszex nőiesre gondolok, a trampli farmerre csillámpólóval. a női női ruhák rövidek, kivágottak, vékonyak, feszülnek, simulnak, szorítanak, hogy mutassanak. rafináltan megmutassák a testet, amit becsomagolnak. és ha nem vagy konfekció, ha kisebb a melled, ha van egy kellemetlen kis pocakod, ha hosszabb a karod, lejárhatod a lábad, míg olyat találsz, mi ápol, de el nem takar. míg ha lófrálok a fiúboltokban, nézem a dögös, jószabású gatyákat, a gyönyörű ingeket,a laza, szines polókat és irigykedem. de az is igaz, nem hordanám őket, mert olyan bő gatyában, laza pólókban ki látná, milyen formás a fenekem meg a lábam? milyen karcsú a derekam? szép a kulccsontom? hát, ja. hiú vagyok. vagy nem? csak nőnek szocializált? aki úgy érzi, a nőiessége akkor igazi, ha jó a teste és ezt a világ tudomására hozza? vagy a saját tudomására? vagy a többi nő tudomására? jobb nő vagyok nálad, kapd össze magad! jobb nő vagy nálam, húzok, mint a vert sereg!

azt hiszem egyébként a problémára egy biszex lány lehetne a megoldás. szerintem gyönyörűek a nők. én nem bánnám, ha a pasim kicsit nő is lenne. de ezt biztosan elsütötték már előttem, bocs.

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.07. 05:54:11

@Joyika: ...és feltételezem, Jan felesége nem az egyetlen, aki így vélekedik.

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.07. 05:56:37

@Robin Hood: Amennyit ezidáig sikerült kihámoznom a crossdressing orvosi vonatkozásait illetően, (sajnos) teljesen igazad van. Nem az időnkénti öltözködéssel, a bűntudattal nehéz együttélni. Azzal soha nem lehet barátságot kötni :(

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.07. 05:58:52

@kezdő: Azt hittem, nehezebb lesz megtalálni. Nagyon szépen köszönöm, feltétlenül végig fogom olvasni, hiszen ez az, ami a legjobban érdekel: a nők hogyan vélekednek minderről?

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.07. 06:09:20

@ttnn: Szia ttnn! Örülök, hogy a hölgyek véleményét is megismerhetem, megismerhetjük.

Érdekes, én éppen fordítva vagyok ezzel. Ha vásárlásról van szó, sokszor eredménytelenül keresgélek a férfiruhák közt, míg a női (nem uniszex) ruhák között azért időnként látok olyat, ami tetszene... :)

Teljesen igazad van abban, hogy az igazán nőies ruhák sosem a kényelemről szóltak. Hogy a nők mégis miért vállalják ilyen áron is ezek viselését, azt remekül lefestetted!

Hogy egy biszex lány? Még nem jutott eszembe. (és még senki nem is javasolta ezt.) Úgy látod, hogy a jelenlegi kapcsolatomban sohasem lesz elfogadott ez a dolog?

Joyika 2009.01.07. 18:32:53

@ttnn: Érdekes amit írsz! Gondolok itt leginkább a lelki komfortra. Lehet. De szerintem ez nagyban befolyásolja a valódi kényelmet. Nálam legalább is. Amikor pl farmerban ülök a gépem előtt, szép hanyag testtartásban, valahogy a hasam alatt oldalt, nem jól helyezkedik valami (nem tudom, hogy mi esik pont oda) Ezzel szemben mikor szoknyában , esetleg feszesebb ruhában ülök a gép előtt (és talán ilyenkor magamnak is be kell bizonyítsam hogy szép vagyok - mert ugye a kapcsoló, öltözésnél átállt női üzemmódba) jobban ügyelek a tartásomra, soha nem fájt még a hasam alatt. Tehát így a lelki komfortnak fizikai jó hatásait is élvezem.
Egyszer volt rajtam egy fűző. Na azt, tudnám mindennap értékelni, mikor az enyhe gerincferdülésem miatt fáj a derekam.
Bolt, ruhakeresés? Egyszer kifakadt egy hölgy ismerősöm, hogy milyen jó nekünk férfiaknak ruha szempontjából. Rettentő mód begurultam, és elráncigáltam azon nyomba néhány boltba. Azon csodálkozott, honnan ismerem én annyira mik illenek össze - nőt faragtam belőle, igazit. Majdnem lebuktam, azt mondta biztos titokban a női ruhák a hobbym. Pedig ha tudta volna, hogy nem szimplán a hobbym:)
Ja, sokan csodálkoznak miért a Fashion TV a kedvencem, és nem valamelyik sport csatorna.
Még szerencse, rá tudom fogni, hogy jó zenék mennek a műsorok alatt.

ttnn 2009.01.07. 22:08:22

@Anna Nymus: szia. hát, nem igazán tudom, milyen a barátnőd, de inkább toleránsnak tűnik, elfogadónak. lehet, hogy tetszeni sose fog neki, és akkor benned mindig lesz egy kis bűntudat, hogy nem vagy igazán... megfelelő. vagy nem lehetsz az, aki. a biszex lány csak egy ötlet volt, magamból indultam ki, de biztosan van mindenféle. az emberi szexualitás nagyon vidám és árnyalt dolog. még azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy azért szereted a női ruhákat, mert bizonyos értelemben vonzanak a női szerepek. a női principium. meg az egész hóbelevanc. és akkor talán inkább egy pasi... tudod, arról vagyok híres, hogy bármit el tudok képzelni :) azt hiszem, ez a nemi szerep (inluzíve öltözködés) szerinti leosztás egyébként tévedés, mármint egy idejétmúlt kulturális csökevény. manapság már nincs igazán értelmük. a férfi nem családfenntartó, a nő nem alárendelt szülőgép. nincs már értelme és jogosultsága a nemi szerepeknek. csak emberek vannak. de ezek nagyon lassan kopnak ki. a tabuk, a szokások. na, csak arra akarok kilukadni, hogy a te igazi társadnak lényegében nem a neme vagy a szexuális irányultsága lesz a fontos, hanem ez a fajta érzékenysége a megváltozott viszonyokra, illetve azok avíttságára. és persze kell némi kalandvágy is, hogy felrúgja a szabályokat és kiróbáljon mindenfélét. önmagát. és téged. :)

ttnn 2009.01.07. 22:23:42

@Joyika: na igen. persze, a nőknek is bevág, szorít mindenhol, hastájon is a dögös szűk gatya. (és ha nekem is lenne olyan kis helyes csomagom a lábam között, simán megőrülnék a gatyáimtól :) a szoknya tényleg állati kényelmes viselet. de legjobb mégis ruhátlanul, mezítláb, szerintem. ja, és volt/van szó tűsarkúról. az szerintem (leggyakrabban) kicsit közönséges. de vannak azok a szép, szélesebb magassarkak(nem a barokk és nem a trottőr). nagyon szépen lehet járni, ringani bennük, kényelmesek is, nem teszik tönkre a harántot és nem arra megy el minden energia, hogy tipegve egyensúlyozni...
tudod, az a fura, hogy mostanában mintha a fiúbarátaimat érdekelné jobban az öltözködés :) a lánybarátaim, bár adnak magukra, sietve és mellékesen tudják le a dolgot. igazából én is. szóval hajrá fiúk!!! emancipálódjatok :)
ékszerek? copfok? ugye szerintetek is szép a pasikon?

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.08. 07:04:48

@ttnn: Igen, valóban toleráns - egy bizonyos szintig. Gondolom, ez már egy olyan küszöb nála, amit valamiért nem mer, vagy nem kar átlépni.

Igen, az egész hóbelevanc vonzó számomra :) Hogy pasi? Tudod, nem szeretném a homofób benyomását kelteni, de valahogy nem tudnám elképzelni. Egy bizonyos fokig valóban izgatna, mondjuk amíg azt látom, hogy tetszem egy ffinek, hogy izgatónak talál nőként, de ennél tovább nem merészkednék. Elméleti síkon nagyon is érdekes lenne, de azt hiszem ennyi, és nem több.

Fantasztikus dolgokat írsz egyébként! Talán amiatt, hogy "kívülállóként" tudod szemlélni a dolgokat, talán azért, mert egész egyszerűen ilyen szabad a gondolkodásmódod, nem tudom.
Öröm téged olvasni, remélem, nem utoljára vagy itt! :)

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.08. 07:11:04

@ttnn: Habár nem nekem címezted, reagálnék én is :)

Férfin szerintem egyáltalán nem szép sem az ékszer, sem a copf. De ez persze tényleg csak a magánvéleményem. A copfról amúgy is Steven Seagal jut eszembe, brrr.

Férfiként a férfi maradjon meg férfinek - szerintem.

ttnn 2009.01.08. 11:44:16

@Anna Nymus: köszönöm. és egyszerűen bűbájos vagy :) milyen vidám dolog ez. igen, szépek a férfias férfiak is. ha az stílusuk. de szépek a nem macsósak is. a copf (jesszus, nem a segalos, hanem olyan szépnagydúshaj összefogva lófarokba, vagy konytba! rakva), meg az ékszer, meg a testékszer állati jól mutatnak egy pasin. fura, de mintha még jobban kihangsúlyozná a férfiasságukat. szerintem szép. a férfitest olyan szép. másként, de szép. lehet dísziteni, de bele kell találni. mi áll jól. egy szép csukló, a hosszú, érzékeny ujjak, egy izmos nyak vagy szép arcél ékszerrel kihangsúlyozható -- csak tudni kell, mi áll jól és hol :)
ha látsz egy nőt, akinek behízta a bokája a bokaláncát, vagy egy mély, ám pattanásos dekoltázst, vagy ultraminit durván x lábakon, akkor fanyalogsz kicsit, nem? na, olyan az, mint segalnak a copf. félreértés :)
de csak szerintem :)

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.08. 17:45:56

@ttnn: "bűbájos" :) Nagyon kedves vagy!

Egyébként izgalmas, amit írsz a férfiasság kihangsúlyozásával kapcsolatban, bár én ezt másképp élem meg: a crossdressingnek köszönhetően sokkal jobban el tudom különíteni a férfit a nőtől és fordítva. Nem mintha ezzel korábban problémáim lettek volna :) Sosem hordtam ékszert, és mindig rövid hajam volt, talán ezért nem tudom elképzelni, amit írsz.

A bokaláncos példa (és a többi is) túlságosan is szemléletes, elképzelve nem is kicsit fanyalogtam :)

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.10. 12:54:56

@ttnn: Most jutott eszembe, hogy hányszor jártam már úgy, hogy válogatás közben (sportos ffi-női üzletben) az eladók halkan megjegyezték, hogy most éppen egy női felsőt nézegetek :)

kezdő 2009.01.11. 18:59:21

Én ha vásárolok, és látom, hogy az eladók rólam beszélnek, akkor azt mondom, hogy a nővéremnek lesz. Egyből segítőkészek lesznek.
Cipővel már nehezebb a dolgom. Ritka a 41-es lábú nő, de azért akad. Az ékszerrel kapcsolatban, én nem hordok, nem érezném jól magam benne.

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.12. 06:45:55

@kezdő: Ezeken a helyeken is segítőkészek voltak, mégis kellemetlen volt realizálnom, hogy nem jó helyen keresgélek :)

Egyébként ma két bejegyzés is megjelenik a vásárlással kapcsolatban. Sőt, azt hiszem, ma meglepem magam valamivel, ha minden jól megy :)

Cipővel kapcsolatban azt tapasztaltam, hogy sokszor nem is a lábfej hossza, hanem inkább a szélessége miatt vásárolnak a nők nagyobb méretet. Legalábbis nekem több barátnőm is így vásárolt.

Grenadine 2009.01.24. 22:55:49

@Anna Nymus: Szerintem a barátnőd nem "nem meri" átlépni azt a bizonyos küszöböt, egyszerűen csak így van beállítva, toleráns, de van, ami nem tetszik neki, és kész. Sokszor hallom azt, hogy "a barátnőm ezt vagy azt már nem mer". Ha valamit nem úgy reagál le, ahogy te szeretnéd, az nem feltétlenül zárkózottság, csak annyit jelent, ő nem úgy szereti, és kész...te szőrtelenítesz, mert a szőrös magadtól nem vagy olyan boldog. Ő a szőrtelen magadtól nem az. Ha te nem tudsz azonosulni az ő "szőrelképzelésével", miért várnád el, hogy ő viszont változtasson? Elfogadni lehet dolgokat, de megszeretni azt, ami ösztönből nem esik jól, nem lehet. Sokan erre várnak, néha az egyik fél megadja magát, (ezt nemcsak elvárni, de ha felkínálják, elfogadni is nagy hiba ) mert aki beadta a derekát, titokban mindenképpen sérül, hiszen a saját ösztönei ellen viselkedett( és az ebből fakadó tüske alattomban dolgozni is kezd a lelkében...) A barátnőd- a leírtakból tippelve - már most is kicsit meghazudtolja saját ösztöneit, vigyázz, hogy ne rángasd bele olyasmibe, amibe szeretetből igen, de őszinte, jóleső indulatból nem menne bele... A zsákok és a foltok néha összekeverednek, néhol egymásra találnak, de rossz foltot erőltetni egy zsákra sosem éri meg, és néha ez csak akkor derül ki, ha a tartós anyagból szőtt zsák a folt mentén idő előtt tönkremegy...(mindjárt költészetbe fulladok itt...:)

Anna Nymus · http://annanymus.blog.hu/ 2009.01.25. 06:40:15

@Grenadine: Ezt nagyon szépen írtad le!
És akármilyen fájó, el kell ismernem hogy igazad van! Erre, így, a mostani kapcsolatomban még nem (nem mertem?) gondoltam.

Ismét választás elé kényszerülök. És ezt nem szeretem. Ördögi kör az egész :(
süti beállítások módosítása