Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • TheOverseer: Hááát, nem tudom, szerintem a Boys Don't Cry konkrétan a FTM transzszexualitásról, a transzneműség... (2012.12.17. 22:11) Legális crossdressing
  • rozsaszingumibugyi: új jelszót kellett kérnem, most működik a dolog, így már tudok írni is, bár sokszor nem jár erre s... (2011.03.22. 20:47) Transzszexuális utaskísérők
  • Anna Nymus: @Reterro: Köszi szépen az infot, szégyen: de nem néztem eléggé utána a stáblistának. Ezek szerint... (2011.02.02. 06:25) Aranyoskám: készülőben a remake
  • Reterro: Szerintem meg jó lesz, hiszen a színészgárda németben is megvan! Például itt van ő: erotikaafilme... (2011.01.30. 12:14) Aranyoskám: készülőben a remake
  • Elene?: Szia AnnaN ! Megkaptam, válaszoltam és örülök, hogy megkerestél. E? (2011.01.17. 23:51) Sűrű egy év van mögöttem
  • Anna Nymus: @Elene?: Szia, Elene? Írtam privát üzenetet. (2011.01.15. 11:30) Sűrű egy év van mögöttem
  • Elene?: A.Nym! Mondod sokáíg távol voltál a sűrűség miatt, ezen a fórumon jelen vagy? Vagy csak, mint keze... (2010.04.08. 23:32) Sűrű egy év van mögöttem
  • Elene?: @rozsaszingumibugyi: Igen,nagyjából ez lett volna a kérdésem lényege. Köszi a választ. Más: Tegna... (2009.11.15. 10:15) Vásárlás itthon
  • rozsaszingumibugyi: @Elene?: ha a rendbe rakjam magam előtte alatt azt érted, hogy beöltözzek, esetleg smink ,ilyesmi,... (2009.11.14. 16:18) Vásárlás itthon
  • Elene?: @rozsaszingumibugyi: Feltesszem,-elájulnék a gyönyörűségtől, ha tolerálná a párom a dolgot. Az ál... (2009.11.11. 20:49) Vásárlás itthon
  • Utolsó 20

Linkblog

Ezek tetszettek máshol

A Tumblr-en is rontom a levegőt

Nincs megjeleníthető elem

remete lány

2009.01.03. 11:28 Anna Nymus

Melyik híresség cipőjére szavaz?

Címkék: szavazás híresség cipő

Interaktív játékra bíztatom a Kedves Olvasót, szavazzuk meg együtt, melyik cipő maradjon és melyik tűnjön el örökre! A Hot Fashion Choices válogatása következik a legkülönlegesebb celeb-lábbelikből. A szavazás a képek után található.

Anne Hathaway
A számomra egyébként végtelenül szimpatikus színésznő ezúttal igen bátran választott.
(Gianfranco Ferré)

Jessica Alba
A Campari-lány egy majdnem telitalpú, a vörös ruhájához remekül illő vörös cipőben pózol - hol másutt, mint a vörös szőnyegen.
(Dolce & Gabbana)

Victoria Beckham
Ezt a nőt vagy szeretni lehet, vagy a végletekig gyűlölni. Mondhatnánk, hogy a választás igen merész, de vele még találkozunk ebben a listában, tehát ne kapkodjunk a döntéssel!
(Yves saint Laurent)

Scarlett Johansson
Klasszikus formájú, rózsaszín virágos magassarkú. Lehet, hogy a ruha miatt, de nekem ez így már sok.
(Brian Atwood)

Jennifer Conelly
Nekem nem ugrik be a hölgy, bár nem vagyok nagy mozirajongó. A cipőről pedig szavazzon a Kedves Olvasó!
(Givenchy by Riccardo Tisci)

Heidi Klum
Nos, ez is egyfajta értelmezése a cipőnek.
(Louis Vuitton)

Mary-Kate Olsen
Jól sejtem, hogy ez egyfajta trend?
(Proenza Schouler)

Sarah Jessica Parker
Mindig is egyfajta konzervatív beállítottságot feltételeztem a színésznőről. Tudjuk be ezt is az én tudatlanságomnak.
(Balenciaga)

Rihanna
Tudom, hogy kísérletezés nélkül nincs jövő, de valóban ez lenne a jövő? Az amúgy klasszikus magassarkú jól mutatna - mondjuk a kísérletezést mellőzve
(Devi Kroell)

Camilla Belle
Talán mindent elmondtam Rihannánál.
(Miu Miu)

Olga Kurylenko
Erre is lehet szavazni, csak tessék, csak tessék!
(Pierre Hardy)

Agyness Deyn
Amikor stílusok találkoznak.
(Alejandro Ingelmo)

Katie Holmes
Valaki mentse meg Katie-t!
(Bruno Frisoni)

Mariah Carey
Nyitott orrú szandál és csizma keresztezése. Hogy tetszik?
(Mami)

Sarah Michelle Gellar
Újabb gladiátor-darab. Biztosítom a Kedves Olvasót, lesz még ennél rosszabb is.
(Yves saint Laurent)

Victoria Beckham
Remélem, senki nem sietett szavazni az előbb Victoria kisasszony cipője után. Ha az extremitást vesszük alapul, akkor viszont most már irány a szavazás. Ennél extrémebb, magas-nem-sarkú cipő nem szerepel a listán.
(Antonio Berardi)

Mary-Kate Olsen
Über-gladiátor.
(Givenchy by Riccardo Tisci)

Rihanna
Sajnos nem túl nagy a kép, de azt hiszem ez a gladiátor-fétis valamelyest értelmes újragondolása.
(Balenciaga)

Gwyneth Paltrow
Szerintem csodaszép, de ígérem én nem szavazok!
(Dsquared)

Madonna
A csábítás fegyvere, na de így?
(Chanel)

Lindsay Lohan
Ha már Balenciaga, akkor inkább Rihanna utóbbi lábbelije.
(Balenciaga)

Lily Allen
Az utóbbi időben egyre rosszabbul öltözködő lány mintha magára talált volna. Kifejezetten csinos ebben az összeállításban.
(Louis Vuitton)

Julianne Moore
Ígérem már nincs sok hátra, és a legrosszabb cipő most következik. Ennél nagyobb megrázkódtatás már nem érhet senkit.
(FitFlops)

Eva Longoria
Telitalpú Mary-Poppins öszvérben.
(Yves saint Laurent)

Nicole Richie
Nem szeretném befolyásolni a szavazást, így inkább már nem is kommentálnám a látottakat.
(Balenciaga)

Szavazás:

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://annanymus.blog.hu/api/trackback/id/tr28854795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joyika 2009.01.03. 16:31:17

Próbáltam megkeresni a nem legrondább cipő címét, így Parker cipője jött be legjobban formára. De a színe....

Nünü 2009.01.03. 18:21:36

Nyárra, mindennapokra Julianne Moore cipője lehet a legkellemesebb.
Így szépségileg meg talán még Anne Hathaway-é a legesztétikusabb.

Joyika 2009.01.04. 19:22:36

@Anna Nymus: Az ezüsttel van bajom.
Diszkrét feketében igencsak kedvemre való lenne.
süti beállítások módosítása